ЄС заборонив мовлення чотирьох російських ЗМІ у зв'язку з пропагандою

ЄС заборонив мовлення чотирьох російських ЗМІ у зв'язку з пропагандою

15:53 Травень 19, 2024

Політика 785 2 хвилини

Magyar

Під заборону потрапили Voice of Europe, РИА „Новости”, „Известия” і „Российская газета”.

Рада Європейського Союзу заборонила мовлення на території своїх країн ще чотирьох ЗМІ, які поширюють і підтримують російську пропаганду та агітують за військову агресію проти України.

Як ідеться в заяві на сайті Ради ЄС, під заборону потрапили Voice of Europe, РИА „Новости”, „Известия” та „Российская газета”.

„Ці ЗМІ перебувають під постійним прямим або непрямим контролем керівництва Російської Федерації та відіграють важливу роль у поширенні та підтримці агресивної війни Росії проти України, а також у дестабілізації сусідніх країн”, – ідеться в заяві.

Водночас запроваджена заборона не перешкоджатиме цим ЗМІ та їхнім співробітникам здійснювати в ЄС іншу діяльність, окрім мовлення, наприклад, проводити дослідження та брати інтерв’ю.

ЄС наголошує, що Росія проводить систематичну міжнародну кампанію з маніпулювання засобами масової інформації та інформацією, втручання та грубого спотворення фактів з метою виправдання та підтримки повномасштабної агресії проти України, а також для посилення стратегії дестабілізації сусідніх країн, ЄС та його держав-членів.

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня