Чи втримається на посаді новий голова Укрзалізниці Володимир Жмак?

Чи втримається на посаді новий голова Укрзалізниці Володимир Жмак?

13:38 Серпень 30, 2020

Політика 5088 4 хвилини

Magyar

Нещодавно Кабінет Міністрів призначив нового голову АТ “Укрзалізниця”, яким став 56-річний Володимир Жмак. Одним з найбільш невідпрацьованих напрямків державної діяльності вважається саме акціонерне товариство “Укрзалізниця”, тому керуючі посади цієї організації регулярно залишаються вакантними через підвищену складність роботи. Та чи буде він кращим за своїх попередників, навіть зважаючи на багаторічний досвід управлінської діяльності?

Резонансне призначення

Після звільнення в січні останнього голови Євгенія Кравцова розпочалась 7-місячна тяганина з пошуками нового керівника. В Кабінеті Міністрів проводили ретельний пошук і відбір кандидатів, залучивши міжнародну рекрутингову компанію Boyden, і лише одиниці були запрошені на співбесіду.

Водночас, посаду керівника Укрзалізниці встигли приміряти на себе Іван Юрик та Желько Марчек, однак обидва перебували в статусі виконуючих обов’язки. Зате тепер у акціонерного товариства з’явився новий лідер – ним став 56-річний управлінець Володимир Жмак.

Професійна кар’єра нового керівника

За освітою Володимир Жмак юрист, але його минулі кар’єрні досягнення не обмежуються юридичною практикою. Близько 10 років Жмак займав керуючу посаду в міжнародній компанії LKI, потім був радником президента мобільного холдингу “Київстар”, де відповідав за освоєння нових бізнес-напрямків. Також пан Володимир два роки працював в наглядовій раді Європейської бізнес-асоціації.

В 2011 році Жмак змінив напрямок діяльності і перейшов у нафтовий бізнес, ставши директором компанії “ТНК-ВР Комерс” – спільного британсько-російського підприємства, а після реструктуризації його запросили на посаду президента української філії “ТНК”. Паралельно майбутній голова залізниці приймав участь у виборах до міської ради Києва від партії “Удар”, але так і не пройшов.

В 2015 пан Володимир знову змінив професійний вектор і обійняв посаду одеського обласного голови, а через рік перейшов на місце керівника ряду проектів в “Європейській консалтинговій групі”. Останнє робоче місце – голова наглядової ради аеропорту “Бориспіль”.

Можливі проблеми на новій посаді

Експерти стверджують, що минула робота на управлінських посадах допоможе Володимиру Жмаку успішно впоратись з новим призначенням. Однак проблемою може стати повна відсутність досвіду в залізничній сфері, тому деякі спеціалісти не впевнені, що новачок осилить настільки складну роботу без знання тонкощів індустрії.

В той же час представники ряду громадських організацій виказують повну підтримку Володимиру Жмаку. Вони відмічають, що минулі надбання допоможуть керівнику набрати професійну команду, а підтримка з боку влади посприяє швидкому виходу Укрзалізниці із поточної кризи.

Наприклад, серед основних проблем підприємства варто відмітити велику кількість “лівих” каналів для відмиття грошей, а також повний безлад в сфері закупівель, через яку було розкрадено найбільше коштів. Тому від Жмака в першу чергу очікують організації грамотного контролю основних робочих процесів, налагодження зв’язків із силовими структурами і комп’ютеризації більшості процесів для зменшення людського фактору при формування корупційних схем.

Оксана ЧОПАК

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня